Friday, June 19, 2009

Friendship ends up

超越五年的朋友
呸,不值钱
朋友少见面就会这样吗?
我KS Gang的朋友会像他们吗?我希望我人生里会有这几位真心的朋友
就够了,真的过了,因为我的朋友里不容许有忽视我存在的人,
我没忽视你,你干嘛忽视我,
我得罪你了吗?去…
也许我说得不明白清楚
或许他听得不明白清楚
我觉得我说得够明白清楚
你听不听到,不干我事
我就是这样
一切都过了,就算了
Our Friendship ends up here
By today
No tomorrow
It’s over
Everything is passed
Yes, 也许我应该早点切断
不奢望,不向往
去吧!去吧!去x吧!
我不会想要在最后的那一刻就只剩下我一个人
不会流泪,只会心里不舒服,也许是内伤
算吧!朋友不是这样当的。
我应该不曾是你的朋友吧!
你也不会再是我的朋友
拜拜,不再见
完……

4 comments:

Jackson_teoh said...

dont think like tat la.sky! take it easy. Everything will be ok.Maybe they r too busy or sumthing else happened on them.U still got us..ok?Keep in touch ya...

roland said...

KS gang wont be like that...don worry...

Ettkeric said...

Fortunately I still have KS gang. Yeah, keep in touch.

shawnn loo said...

Hi, who's the one...?