Monday, August 8, 2011

Alone

Sunday, August 07, 2011

Alone的感觉是内心寂寞,行为是自在的,
可以说是好,如果你在乎行为,
可以说是不好,如果你在意内心,

宇珩的“朋友都结婚去”应该可以变成我的内心话,
改成“朋友都谈恋爱去”
Pray to the God,恭贺朋友都成功告别单身,
Pray to the God, 何时到我呢?哈哈,应该没这么快吧!
God decides everything in my life, God will bless for me, I know.

相信告别单身的朋友应该会很难见面,也很难参与我们单身的聚会吧!
但依然祝福他们,竟然都已经在一起了,当然要祝福,因为是好朋友。

But God, don’t leave me alone while every of my friends are dating with his lover,
God, please let me know someone, not lover, friends is alright, to accompany me,
I don’t wanna be so lonely and if I’m seeking for friends to talk with, and it’s unable.

我现在的人生会为事业打拚,so if be my girl, I hope she can help me in my career,
If unable, at least please don’t screw up my work and complain me that I’m not a good guy because of no time for her.
I wish I can spend all my time with her, but I have so many dreams need to be achieved and those dreams are needed to spend money,
幸福不会只是面包和白开水,
So that, I need to work hard, earn more, spend it for our future,
为未来美满的幸福做出付出,希望你会了解我,也谅解我,for my girl。

God, I follow everything You decides for me, and I told God everything in my heart,
God, please listens to me while decides my things,
我没有想要改变主的意思,只希望主能够从我的想法来为我做出任何的规划,
Don’t set me in 左右为难的情况里,
我的人生太多左右为难了,我不想要再做出选择伤害任何一方,
Thx, God.

No comments: